Wanneer u doorgeeft bij de gemeente dat u hulp wilt van ATLASHULP, krijgen we daarvan een melding. Wij nemen direct contact met u op om te vragen wat uw wensen zijn en welke hulp de gemeente u heeft toegewezen. We maken dan een afspraak voor een intake. Heeft u met spoed hulp nodig dan overleggen we telefonisch al de belangrijkste punten.
Bij de intake kunt u aangeven wat we voor u in het huishouden kunnen doen. We nemen een zorgmap mee en maken met u samen een plan wat de zorg inhoudt, wie uw vaste medewerkster wordt en of er bijvoorbeeld bijzonderheden zijn. Het plan komt in de zorgmap en sluit dus aan bij uw leefgewoonten en wensen. Samen met u, uw familie en/of mantelzorgers houden we in de gaten of het plan nog aansluit bij uw behoefte.
In de zorgmap noteren we in overleg met u ook noodnummers mochten deze een keer nodig zijn.
Verder vindt u ook uitgebreide informatie over onze dienstverlening, onze algemene voorwaarden. privacybeleid en onze contactgegevens. Zo bent u dus altijd op de hoogte. Bij vervanging kunnen de medewerkers ook direct zien of er belangrijke zaken zijn om rekening mee te houden.
U krijgt een vaste medewerker en als u dat wilt zorgen we ook voor vervanging. Zelfs de vervangster zal een vast gezicht zijn. De medewerksters hebben onderling contact over bijvoorbeeld inval of vakantie en vormen een fijne groep en als er iets is, zijn we er voor u.
Het gaat erom dat u zo lang mogelijk prettig thuis kunt blijven wonen. Als u iets vragen wilt of een opmerking heeft of iets anders wilt, kunt u ook altijd contact opnemen met kantoor. We zijn er voor u en voor de medewerkers.
Tussentijds evalueren we samen of de hulp u bevalt en of u afdoende hulp heeft, andere hulp nodig heeft of wellicht minder hulp nodig heeft. Als uw indicatie verlengd moet worden, herinneren wij u daaraan en assisteren desgewenst om dit aan te vragen.